Forum www.informed.com.pl Strona Główna strona główna Internetowej Informacji Medycznej
 

Artykuły  
 FAQFAQ    SzukajSzukaj    UżytkownicyUżytkownicy    GrupyGrupy    RejestracjaRejestracja  
 ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    ZalogujZaloguj  
poważny problem powikłania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.informed.com.pl Strona Główna -> Pytania do lekarzy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bacpol



Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 18

PostWysłany: Sro Paź 10, 2007 6:37 pm    Temat postu: poważny problem powikłania Odpowiedz z cytatem

opisze przebieg tej choroby zaczęło jakieś 3 dni wcześniej keidy wstałem rano do pracy byłem strasznie zmęcznony i obolały raczej typowe dla przeziębienia poszedłem do pracy tam masakra choroba chyba mnie dopadła zmęczenie bóle mięsni senność uczucie zimna i do tego jeszcze kompletny brak apetytu lecz jeszcze do tego wystąpił problem z penisem a mianowicie pieczenie przy sikaniu nieprzyjemny zapach moczu oraz wydzielina która non stop dawała o sobie znać poszedłem do lekarza rodzinnego powiedziałem o tym problemie przpisał mi antybiotyk ranigast oraz rutinoscorbin.dzisiejszego dnia objway przeziębienia przeszły lecz pozostał brak apetytu uczucie kucie w prawym boku jakby tzw ,,kolka,,przez cały dzień oraz problem z układem moczowym proszę bardzo o pomoac nie wiem co mam zrobic czy te leki wystarczą to to samo przejdzie czy musze jeszcze coś zastoować czy konsultować sie z ginekologiem???bardzo prosze o pomoc i z góry dziękuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Uriel



Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 288

PostWysłany: Sro Paź 10, 2007 7:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
Informacje, które Pan przedstawia, są trochę chaotyczne. Rozumiem, że poinformował Pan swojego lekarza o pieczenie pojawiającym się w czasie oddawania moczu i że rozpatrzona była możliwość jednej z chorób przenoszonej drogą płciową. Od tego i od rodzaju antybiotyku, który Pan przyjmuje, zależy odpowiedź na pytanie, czy dolegliwości minął.
Ból w prawym boku, który Pan opisuje, może być działaniem niepożądanym antybiotyku (podrażnieniem wątroby lub układu pokarmowego) - jest to jednak tylko moje przypuszczenie, mam za mało informacji aby stwierdzić to z cała pewnością.
Co do ewentualnych dalszych konsultacji, to lekarzem właściwym dla problemów "męskich" jest urolog lub specjalista w dziedzinie chorób przenoszonych droga płciową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Basia



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 2065

PostWysłany: Sro Paź 10, 2007 7:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kłucie w boku może być także utrzymującą się jeszcze chorobą. Antybiotyki nie są cudownymi lekami, które natychmiast likwidują chorobę. Zwykle najsilniejsze objawy mijają już po 2-3 dniach przyjmowania leku, ale organizm potrzebuje jeszcze kilku następnych żeby poradzić sobie z infekcją. Tym bardziej przy objawach jakie Pan opisał na początku choroby, takie bóle mięśniowe, kłucia, zmęczenie i brak apetytu mają prawo utrzymywać się jeszcze kilka dni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bacpol



Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 18

PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 6:12 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

serdecznie dziekuje za odp
antybiotyk który został mi przepisany (mam nadzieje że nazwy antybiotyków można tu podawać)nazwa novamox 1000 biorę go już w sumie 3 dzień przepisany na 7 dni dwa razy dziennie
ból ten nieco sie naislił wczoraj i mam przypuszczenia że to może być wyrostek czy to jest możliwe po takim przebiegu choroby nadal brak apetytu nawet lekki wstręt do jedzenia i ból podczas ruchu w prawym boku czy to jest możliwe bo jestem troche przerażony tym wszystkim i mam coraz wieksze obawy nigdy nie zdarzyło mi się naraz tyle dolegliwości czy to nie jest dziwne??prosze o pomoc i zgóry dziękuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bacpol



Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 18

PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 9:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeszcze musze cos dodać dzis sie pojawiła krew w moczu!!!co robic o nie Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Uriel



Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 288

PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 12:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Objawy bólowe, które Pan opisuje, brak apetytu a nawet wstręt mogą sugerować zapalenie wyrostka. Mogą również być związane z obecnością kamienia w układzie moczowym - na to wskazywałaby obecność krwi w moczu. Proszę udać się jeszcze dziś do lekarza, zleci Panu odpowiednie badania i zadecyduje o dalszym leczeniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.informed.com.pl Strona Główna -> Pytania do lekarzy Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group